Monday, May 4, 2009

3 bulan yg sgt berharga..









bulan pertama..

bosannyer..takut... sakit ati.. jiwa kaco.. riso.., memacam telahan dan andaian yg dibuat membuatkan otak sentiasa berfikir dan berfikir..aku rs ni lah time yg aku plg byk berfikir kalu nak compare ms jawab exam dlu.. aku dahla org yang malas berfikir...Tagged ler tmpt aku meluahkan perasaan, mngadu dan berkongsi cerita ttg "3 bulan "tue.. mekasih kwnku krn sudi meluangkan ms untukku.. Tiba ms yg dinanti.. ku tiba di tmpt "itu". Mulanya agak kekok di tmpt baru.. tidak tahu manakah arah tujuan kami, dimanakah tmpt duduk kami, apakah tugas2 yg bakal kami lakukan.. tp betullah org kata masa mengubah segalanya..




bulan kedua...
aku mula berjinak2 ngn kerja ku.. ku pelik juga kenapa org yg begitu bekerja ditmpt yg begini.. kenapa org yang begini bekerja di tmpt itu.. kenapa mereka berkelakuan begitu di tmpt begini, kenapa mereka berkelakuan begini ditmpt begitu.. aku tidak mempyai jwpn bagi pertyaan ku...Hanya Allah jer yg tahu setiap sesuatu yg berlaku..


bulan ketiga..

Aku mhtg ari.. jam demi jam, minit demi minit, saat demi saat.. namun jauh disudut atiku... aku rs syg, rindu, sedih dan terharu.. kenapa begitu.. mgknkah aku sudah mempunyai hubungan dgn tmpt itu, org itu, keadaan itu?.. ku hrp segalanya berjalan dgn lancar walaupn ketiadaan ku dan maafkan ats segala kesalahanku selama 3 bulan ku di situ.. byk yg kupelajari selama ku berada disitu.. Allah Maha Mengetahui.. ada hikmah bagi setiap sesuatu yang berlaku....

0 comments: